Građevinarstvo

DOBRO DOŠLI NA ALMANCAX FORUME. SVE INFORMACIJE KOJE TRAŽITE O NJEMAČKOJ I NJEMAČKOM JEZIKU MOŽETE PRONAĆI NA NAŠIM FORUMIMA.
    mjesečar
    sudionik

    Pozdrav, idem u Njemačku na okupljanje obitelji. Ja sam inženjer građevine sa 4 godine iskustva. Ne govorim njemački, kako da nađem posao čim odem? Za koliko mjeseci-godina se nešto vrati na pravi put?

    Pozdrav, idem u Njemačku na okupljanje obitelji. Ja sam inženjer građevine sa 4 godine iskustva. Ne govorim njemački, kako da nađem posao čim odem? Za koliko mjeseci-godina se nešto vrati na pravi put?

    Pozdrav,

    Prije svega, kada dođete ovdje sa spajanjem obitelji s njemačkim A1 nivoom, obvezni tečaj integracije i jezika koji trebate ići traje 6 mjeseci. Ali naravno, taj tečaj se ne otvara kao što ste vi došli. Ima ljudi koji čekaju otvaranje tog tečaja za 5 mjeseci ili 2 mjeseca. Bog zna koliko dugo možete čekati zbog Corone. Ne govorim ovo da obeshrabrim vaš entuzijazam, nemojte ovo krivo shvatiti. Ako nemate engleski, nije moguće raditi kao inženjer bez barem B2 razine njemačkog. Kako ja znam? Bio je jedan stariji brat koji je godinama radio kao inženjer na integracijskom tečaju. U Njemačku je došao i sa ženinim poslom (žena mu je također bila inženjerka) s plavom kartom.

    yenicerixnumx
    sudionik

    Pozdrav, idem u Njemačku na okupljanje obitelji. Ja sam inženjer građevine sa 4 godine iskustva. Ne govorim njemački, kako da nađem posao čim odem? Za koliko mjeseci-godina se nešto vrati na pravi put?

    Građevinarstvo je jedno od najtraženijih zanimanja u Njemačkoj. Za to morate prvo navesti ekvivalentnost.
    Svoju situaciju možete razjasniti pomoću ove stranice:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php